מחסור בנחושת ותיפקוד הלב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 35. מזה כ 3 חודשים אני סובלת מכאב בזרוע שמאל ובחזה. לחץ הדם שבד"כ היה 110/70, היה כל התקופה הזו 80/50. בבדיקות דם נמצא מחסור בנחושת. mcg/dl 69 COPPER / טווח 155- 80. מה ההשפעות של מחסור בנחושת על תיפקוד הלב? למשל מצ"ב מאמר בנושא http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=15051837&query_hl=115
לקריאה נוספת והעמקה
מחסור משמעותי ולאורך זמן עלול לפגוע בתפקוד הלב. כדאי: 1. לחזור על הבדיקה ובמידה שבאמת יש חוסר אז לבדוק האם יש חסר בתזונה ולשנותה בהתאם. 2. לעשות אקו לב תודה