טיפול בשפיכה קודמת - נסיון חוזר...

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

28/04/2005 | 16:05 | מאת: אלי 35

ד"ר שלום, עקבתי אחר רוב השאלות, על כולם הקפדת לענות , חוץ מ.... אני אנסה שוב בתקווה להענות, תשובתך מאוד חשובה לי ואני מחכה לה בשביל להתחיל לטפל בבעיה. אני סובל משפיכה מוקדמת, לפעמים שניות אחרי חדירה עד מספר דקות בודדות, השורה התחתונה - לא מצליח לשלוט וההנאה נפגמת (נראה לי שעד כשי חשש וחרדה לפני הביצוע...). איך מתחילים לטפל ? מה עדיף - סקסולוג/אורולוג ? למי פונים - איפה מחפשים ? האם כדאי פרטי ? או האם דרך קופ"ח (כללית) ? איך יודעים מי טוב ? האם צריך הפניה ? לפני מספר שנים הייתי בביקור או שניים בקליניקה און אך ללא תוצאות מיוחדות... אגב, ניסיתי מעט את שיטת ההשהיה באוננות באבל לי הצלחה מרובה, אין לי ככ סבלנות ונראה לי שעדיף אולי טיפול תרופתי,לא כן ? רוצה תוצאות מהירות. נמאס לי.... תודה.

29/04/2005 | 11:03 | מאת: ד"ר רן לין

מצטער שהתפלקת לי - לא ראיתי בכל אופן צריך לפנות לאורולוג שירצה לטפל בזה - לא כולם אוהבים אבל זה המומחיות שלהם. הטיפול כן צריך להיות משולב תרופתית והתנהגותית - כי אתה צריך לתרום מחלקך בעניין - אתה שותף - לא רק הרופא וחברת התרופות. ולכן - אכן טיפול תרופתי שאגב משולב עם שני תרופות - וגם הוא עשוי להימשך משך תקופה שנעה בין מספר שבועות למספר חודשים - קח את זה בחשבון

29/04/2005 | 12:42 | מאת: אלי

תודה. הבנתי. אבל לא ענית לי לגבי איך מגיעים לאורולוג. זה נשמע אולי שאלה מטומטמת אבל אני באמת שואל - האם עדיף דרך קופ"ח או לחפש פרטי או במסגרת הקליניקות למינהן (כסף הוא לא העיקר ...) ואיך מגיעים לאורולוג טוב ומנוסה ? היכן אפשר לקבל המלצות ? תודה.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים