זקפה ממושכת להרבה שעות

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

06/12/2004 | 23:50 | מאת: מוטרד מאוד

בבקשה ד"ר לין אני זקוק מאוד לעיצתך הרופא המליץ לי להשתמש בסיאליס ונודע לי שלסיאליס יש תופעת לוואי מסוכנת והיא זקפה ממושכת ליותר מ 4 שעות אשר זה גורם נזק עצום לאיבר המין ,ואם תופעה זו תופיע לי אני חייב ללכת לבית חולים מיד אבל הבעיה אם תופעה זו תקרה לי בזמן לא מתאים למשל ביום החתונה שלי אז קשה לי מאוד ואפילו בלתי אפשרי שאפנה לבית חולים לכן שאילתי היא האם יש דרכים או תרופות שאפשר לקנותם ולשמורם בבית וכשתהיה תופעת לוואי זו אוכל לטפל בה בבית מבלי ללכת לבית החולים בבקשה ד"ר אני מוטרד מאוד ומפחד להתחיל השימוש בתרופה זו בגלל תופעה מסוכנת זו אני זקוק מאוד לעזרתך וממתין בקוצר רוח לתשובתך אני מודה לך מראש ד"ר...

לקריאה נוספת והעמקה
09/12/2004 | 11:08 | מאת: ד"ר רן לין

לכל התרופות האלה לא רק לסיאליס ישנה אפשרות של זקפה ממושכת. אבל זה באחוזים קטנים של הסיבוכים אבל אם אתה לפני חתונה אתה בחור צעיר - ככה אני מבין. למה לך בכלל להשתמש בזה?

10/12/2004 | 00:20 | מאת: מוטרד מאוד

תודה לך ד"ר על תשובתך ,אני בן 30 השתמשתי פעם בפרופציה (תרופה נגד נשירת שיער)ומאז יש לי הבעיה הזאת של זקפה ,אשר גרם להפחתה באחוז הטסטוסטרון וזה גם פגע בי מבחינה נפשית, ובעיה זו אצלי כבר 4 שנים לכן אני חייב את סיאליס ,אבל אני מפחד מאוד להשתמש בה בגלל תופעת זקפה מתמשכת ליותר מארבע שעות, ושאילתי היא בבקשה איך לטפל בתופעה זאת אם תקרה לי מבלי ללכת לבית חילים, כי יש זמנים שאי אפשר ללכת בהם לבית חולים , בבקשה ד"ר האם יש בבית מרקחת תרופות נגד תופעה זו שאפשר לקנותם או מה אוכל לעשות בבית מבלי שאלך לבית חולים. בבקשה ד"ר אני כבר לפני חודשיים קניתי תרופה זו ומפחד להשתמש בה כי אם חס וחלילה אין טיפול בזקפה מתמשכת חוץ מלפנות לבית חולים אז אני אשקול לא להשתמש בתרופה זו כי עדיף לי זקפה חלשה מאשר לא יהיה לי זקפות לעולם.בבקשה ד"ר תשובתך היא גורלית בשבילי אני מודה לך מאוד וממתין לתשובתך. תודה ד"ר..

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים