למה זה נופל?

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

27/09/2004 | 15:33 | מאת: ר.

ד"ר שלום אני בן 24 נפגש עם בחורה כחצי שנה. במהלך החצי שנה לא הייתה פעם אחת, שהייתה לי זקפה חזקה או בכלל, במהלך המשחק המקדים או לפני החדירה והדבר מצריך מאמצים מרובים מצד החברה בכדי שאוכל לחדור.אך זו לא השאלה, השאלה היא למה באמצע האקט המיני, כאשר אני כבר ממש מגורה, אם לשנייה אחת אין מגע עם איבר המין הוא ישר יורד (לדוגמא אם רוצים להחליף תנוחה). הרי אם אני מגורה אז אמורה להיות זקפה טובה. כמה עובדות: 1.הדבר קורה גם עם ויאגרה 100 וסיאליס 20 2.כל תוצאות הדם טובות 3.בזמן אחרון אין לי זקפות בוקר לפי דעתי הסיבה היא לא פסיכולוגית האם יש סיבה אחרת או בדיקות נוספות שאפשר לבצע?

לקריאה נוספת והעמקה
27/09/2004 | 23:56 | מאת: ד"ר רן לין

לא אמרת חוץ מבדיקות הדם איזה עוד בדיקות אתה ביצעת עד עכשיו? דופלר אולטרסאונד - בדיקת זקפה בזמן שינה? למה אתה בכלל לוקח סיאליס וויאגרה? ממתי<? מעשן? שותה? סמים?

28/09/2004 | 19:07 | מאת: ר.

אני מעשן שלוש שנים לא שותה ולא על סמים. התחלתי לקחת ויאגרה וסיאליס מכיוון שהיו לי בעיות זקפה כפי שהסברתי, בהמלצת רופא משפחה, בתקווה וזה יעזור לי לצאת מאיזשהו מעגל פסיכולוגי שמפריע לי. המטרה הייתה להתחיל המינון גבוהה ולהפחית עד שלא יהיה צורך כלל. אבל זה לא ממש עובד וגם המינונים הגבוהים לא כלכך עוזרים למרות שאי אפשר להשוות למצב ואני לא לוקח כדור כלל. אני לוקח ויאגרה בערך חודשיים. חוץ מבדיקות דם לא ביצעתי שום בדיקות אחרות. האורולוג שפניתי אליו לו התייחס לבעייה שלי ברצינות ושלח אותי לסקסולוג (אין לי מושג לפי מה הוא קבע שאין לי שום בעייה). ד"א בחודשים האחרונים הופיע אצלי עקמת בפין לצד ימין, אני לא יודע אים יש קשר?!

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים