על מה זה מראה???

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

30/08/2004 | 14:02 | מאת: סוניה

ד"ר שלום, אני כבת 35 גרושה ואם לילדה. מיזה כ-6 חודשים אני יוצאת עם גבר רווק כבן 38. בעיתי היא כזו: כאשר אני נמצאת במיטה עם בן זוגי, התנהגותו מוזרה. הוא אוהב להתגפף ולהתמזמז (מעבר לנורמה אצל גבר). אבל כאשר הוא צריך לבצע את האקט המיני, הוא מעדיף לגמור באוננות ולא לבצע את החדירה.(וכמובן שאני לא מסופקת מינית). עלי לציין שהדבר נראה לי מוזר. בחיי נכנסתי למיטה עם גברים אחרים והיתי נשואה, אף גבר לא התנהג בצורה כזו מוזרה. כאשר ניסתי לשוחח עימו על הבעיה - הוא טען שהוא מעדיף כמה שפחות לבצע אקט מיני...... (האמת היא שלא הצלחתי להבין מה כוונתו). אני אישה יפה, מושכת וסקסית וכאשר הוא מתגפף עימי הוא מראה התלהבות ויש לו זקפה. אבל...... הוא סיפר לי שהיו לו מערכות יחסים ארוכות עם נשים והוא כן שכב איתן. אני לא כ"כ מצליחה להבין איפוא הבעיה. בסופו של דבר אני נמצאת בתסכול האם הוא לא מספיק נמשך אלי?? ואם כן, אז למה הוא בקשר איתי ? למה הוא נוגע בי בכלל? האם הוא מספר לי על אחרות בכדי שאני לא אחשוד שיש לו בעיה?? היתי מעוניינת לדעת האם קיים מצב כזה שגבר נמצא עם אישה במצב אינטימי ולא מבצע את "העבודה" עד הסוף. האם זה יכול להראות על משיכתו למין השני?? אני כ"כ מבולבלת וחסרת בטחון כי אני לא מצליחה להבין איפוא הבעיה בדיוק. אודה לך מאוד אם תוכל להאיר מעט את עולמי הלא ברור.

30/08/2004 | 19:42 | מאת: אלמוני

חבל לך על הזמן... בשביל מה לך להכנס למיטה חולה... החליפי גבר... יש המון כאלה בשוק ובאיכויות גבוהות

30/08/2004 | 20:08 | מאת: חשדנית

עצם היותו רווקואת גרושה + ... אולי מפחיד אותו הרעיון שאם תשכבו יהיה לך אופציה להיכנס להריון ללא תמיכתו ואז לגיטימציה להכנס לעימותים ... אני לא ממש יודעת להסביר לך את כוונתי אבל .. גברים היום מפחדים וחשדנים בכל הנוגע לנשים עצמאיות או בסטטוס גרושות. יכול להיות שיש לו מחשבות נסתרות לגבי כוונותייך ... לא נראה לי שקיים גבר שמוכן לוותר על האקט עצמו .. ולהשאיר את האישה לא מסופקת ועוד אישה יפה ומושכת !!! (-שוב , יכול להיות שאני טועה). בכל מקרה .. כמו שהאלמוני אמר .. מיטה חולה .... אל תכנסי לזה , לא מגיע לך ... למדי מטעויות עבר .. אל תמשכי דברים כמו מסטיק.

04/09/2004 | 14:23 | מאת: עמיר

אני חושב גבירתי שהחבר שלך כשיר להיות בגהההה,,, כי ממש לא מובנת התנהגות של גבר כזה,, בהחלט ייתכן שיש לו בעיה חמורה, והוא מנסה כביכול לשחק ולנפנפ רק כדי להסתיר הבעיה החמורה שיש לו,,,, הייתי מציע עצמי למשל,, אבל אני רחוק, ולכן אני חושב שאם תוותרתי על ה"מכשול" שנקרא חברך יוקל לך מכל הבחינות,, לא כדאי ל"הסתבך" עם מיטה חולה, הצלחה ואושר מאחל לך, וגם שתמצאי חבר קבוע ללא בעיות של ניפנוף שתהיה לך שנה טובה ואהבה חדשה וטובה.

04/09/2004 | 15:03 | מאת: ד"ר רן לין

לדעתי אך אחד מכם - לא עלה על הבעייה או לא רצה להטריד את סונייה בבעיה. אבל סוניה - זוהי לא הפרעה בתפקוד המיני אלא בקשר המיני. את מתארת זקפות תקינות - וגמירה באוננות - ולכן מבחינתי אין בעייה כאן בתפקוד. יש בעייה בקשר - נראה לי שאני יכול לנחש בעיות - אבל זה לא הפורום

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים