היריון- זקוקה לטיפים

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

28/08/2004 | 19:43 | מאת: "חסרת ידע"

שלום ד"ר , אני ובעלי מנסים להכנס להיריון, אני צעירה 24 והוא גדול ממני ב-10 שנים , אנו נשואים די טריים (עוד לא שנה) ומנסים כבר חצי שנה . עד לפני חודש הייתי בטוחה שאנחנו עושים את זה כמו שצריך אבל ישנה בעיה שהזרע לא נקלט .. הבעיה הייתה שישר אחרי האקט הייתי הולכת לשירותים וכמו אהבלה מוציאה את הזרע... כשנתקלתי בפורום שלך , הבנתי מאחת התשובות שלך למישהי שאם רוצים להיכנס להיריון , צריך לשמור את הזרע בפנים כמה שיותר.... בכל אופן ... לאחר שצחקתי על עצמי התחלתי במסע היישום ... הבעייה שלי היא שלעיתים אני מרגישה שהזרע פשוט יוצא .. אני עושה תרגילי אקרובטיקה במיטה (כמו עמידות נר , ראש, ידיים וכו') במטרה לשמור ו"להשאיר" את הזרע כמה שיותר מהר .. אבל ... לצערי זה לא תמיד מצליח והזרע יוצא.... אנחנו מתים להיכנס להריון ואני אשמח אם יש לך כמה טיפים (לי או לבעלי ) אם זה מנסיון אישי או רפואי כמובן .. :-) מיותר לומר שאני זורמת עם כל דבר שרק יכול לעזור ... אז אין בעיה מבחינת פתיחות. נא תשובתך... תודה ושבוע טוב.

לקריאה נוספת והעמקה
29/08/2004 | 06:32 | מאת: ד"ר רן לין

התרגילים שאת עושה הם תרגילים הנכונים - לא צריך כל כך להתאמץ - מספיק כר מתחת לעכוז ולהישאר ככה 20 דקות - מה שנוזל זה העודף = לבן זוגך כנראה יש הרבה ממנו

29/08/2004 | 12:13 | מאת: "חסרת ידע"

הי דוק, תודה רבה על התשובה המהירה ( 6:30 בבוקר????????) , כל הכבוד... אגב, שמעתי שאם שוכבים כל יום זה לא הכי יעיל .. מוריד את רמת ספירת הזרע .. או משהו כזה... ואני חשבתי הפוך... אתה רואה עד כמה אני זקוקה לטיפים... שיהיה לך יום מקסים !

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים