נופל לבעלי בזמן האקט

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

25/02/2024 | 00:22 | מאת: Or

היי, אנחנו זוג בני 27 נשואים 6 שנים עם 2 ילדים קצת רקע.. כשהכרנו בעלי היה הכי טוב שלי, ממש מטורף. אפילו היינו עושים מספר פעמים ביום כמו שצריך. לא היה לילה בלי לעשות פעמיים באותו לילה.. מאז עבר זמן ומין הסתם עם השנים זה פוחת אבל עדיין תמיד היה למו ממש כיף והייתי מסופקת. לאחרונה פתאום התחילו להיות פקשושים.. גמירה נורא מהירה ברמת האחרי 2 דקות או לפעמים פחות גם אם זה יום אחרי יום לעיתים פתאום נופל לו וצריך להעמיד מחדש ותהליך (לפעמים זה קורה גם כמה פעמים באקט אחד ) וכשעומד אז עד שזה קורה הוא גומר גם מאוד מאןד מהר ולא מחכה על זה כדי שלא ייפול שוב אני מאוד מאוד פתוחה איתו ודיברנו בצורה של רוגע ללא שפיטה ושאלתי אפם זה אני או איך אני יכולה לעזור בנוגע לנפילה של האיבר הוא טוען שהוא בלחץ (היו לנו כבר כמה מקרים כאלה של לחץ ולקח לו המון המון זמן להשתחרר מזה ) הוא אפילו נלחץ להביא קונדום או איזה אפילו אסור לשניה לשנות תנוחה כי הוא בחרדה שאם הוא יוציא זה ייפול.. זה נהיה סיוט (מאמינה שבשבילו יותר) אבל ממש אני מרגישה לא מסופקת ובלי יכולת לשלוט על זה גם נורא פגועה. אני מנסה לא להראות לו ולתמוך בו ולהיות שם בשבילו ושיחות וסבלנות אבל אני מרגישה שקצת קצת נמאס לי.. האם יש משהו או איזן עזרה רפואית לזה? ראיתי שהוא כבר מחפש ויאגרה וכל מיני תרסיסים מוזרים באינטרנט וניכר שהמצב משפיע עליו. האם זה הכרחי?

לא, אין צורך לקחת טיפול תרופתי בלי אבחון רפואי רגשי אישי זוגי מקיף. לפעמים קורה לכל אחד שיש גמירה מהירה נקודתית, ירידה בזקפה נקודתית ואז יכול להתחיל לופ של לחץ ביצועי שגורם שוב לבעיה. לא צריך להחזיר זקפה אלא זה קורה מעצמו באוירה רגועה של מיינדפולנס כשיש גרוי . אנחנו מטפלים בבעיות האלה כל הזמן בהצלחה. תפנו יחד למרפאה מוסמכת לטיפול מיני או למטפל מיני מוסמך דרך אתר איט״ם לאבחון וטיפול

ויש גם מרפאות ומרכזים לבריאות מינית, שם הגישה הוליסטית (ביו-פסיכו-סוציאלית) - כלומר, הגישה והבירור יקחו בחשבון מרכיבי גוף, רגש וזוגיות.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים