שפיכה מהירה (מידי)

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

09/02/2024 | 11:58 | מאת: נתי

שלום אני רווק חרדי בן 35. אני בתול אבל הייתי במספר מצומצם של סיטואציות מיניות ויש לי כמה שאלות על עצמי. 1, אני מתחרמן ממש מהר, אני יכול לדבר עם בחורה, הסיכוי שיקרה משו ממש אבל ממש נמוך ויש לי זקפה ואפילו יכול לטפטף לי. 2, בהמשך ל1 כשהייתי בסיטואציות המיניות גמרתי ממש אבל ממש מהר, יכולתי לגמור כבר בשלב של החיבוקים והנגיעות עוד לפני שהתפשטנו, אני יודע שיש מושג של שפיכה מהירה אבל מרגיש לי שזה ממש מוגזם האם יש מצב שזה ככה רק כי אני בתול ולא באמת נמצא בסיטואציות מיניות? 3, אני מתעורר רטוב המון פעמים, לפעמים מתעורר תוך כדי, לפעמים רק בבוקר רואה שהרטבתי, האם זה נורמלי או קשור לזה שאני בתול או נשמע כבר מוגזם? 4, בסיטואציות המיניות (שהיו עם סתם בנות שהצלחתי להביא למיטה ולא מישהיא שבאמת אהבתי) הייתי מאוד חרמן ודלוק אבל כל הסיטטואציה הגעילה אותי, הגעיל אותי הזיעה של הבחורה, לגעת בה למטה וכו, ובנוסף לאחר שגמרתי נגמר לי הכוח, האם זה נורמל?. 5, אני עכשיו בקשר רציני עם בחורה, אין נגיעות ביננו אבל כמעט כל הזמן שאני מדבר איתה(גם בטלפו ובהתכתבות) יש לי זקפה, זה גם מלחיץ אותי שזה מוגזם.

שלום לך זה שאתה מאוד חרמן ומגורה זה טבעי , כנראה שיש לך שפיכה מהירה ואפשר לטפל בזה. אם בבוקר אתה מתעורר אחרי שהיתה לך שפיכה בלילה גם זה טבעי ונורמלי. האם אתה מרשה לעצמך לאונן? בקשר לדחיה מנוזלי הגוף של האשה זה יכול להוות בעיה וגם בקשר לשפיכה המהירה תפנה לטיפול מיני מוסמך דרך אתר איט״ם

1. תקין. נורמלי. מצביע על בריאות מינית איתנה. 2. בהחלט ייתכן קשר. אם תהיה בקשר זוגי מתמשך תוכל ללמוד להתמקד בתחושות המיניות ולעכב את מועד השפיכה. במידת הצורך תוכל להיעזר בא.נשי מקצוע מתחום הבריאות המינית. 3. קשור לבריאות מינית תקינה. אם אינך פורק ע"י אוננות (מסיבות דתיות) הגוף מוצא דרך לעשות זאת בעת השינה. 4. כפי שצייניתי - כנראה תלוי בסוג הקשר. כאשר תהיה בקשר זוגי מתוך אהבה ורגש, ולא רק מתוך צורך להגיע לפורקן, ייתכן והגועל שתיארת לא יהיה קיים כלל. 5. כמו סעיף 1. נורמלי. מאחל שהקשר יתפתח לזוגיות נפלאה.

15/02/2024 | 00:25 | מאת: נתי

תודה רבה על התשובה, 1, גם הטפטוף מעוררות מינית ללא מגע כלל זה נורמלי(סליחה שאני חוזר על עצמי). 2,אני אכן לא מאונן, אוננתי בחיי אולי 5 פעמים, יכול להיות שיש פה עניין דתי, אבל למען האמת זה ממש לא מדבר אלי, לא מגרה אותי ולא מתחשק לי, זה היה בעיקר כדי לראות במה מדובר או אחרי שסתם הייתי מגורה מינית נגעתי בעצמי עד שגמרתי. אבל ביום יום אין לי שום תשוקה לזה וכלום. זה נורמלי?. 3, יש דרך להתמודד עם הזקפה והטפטוף הלא רצויים? זה נהיה לא נעים שניתן לראות את הזקפה והרטיבות.

1, גם הטפטוף מעוררות מינית ללא מגע כלל זה נורמלי. 2, זה נורמלי. 3, אין דרך להתמודד עם הזקפה והטפטוף הלא רצויים, שכן מדובר בתהליך בריא. לא בתהליך חולני. גש להתייעצות עם רופא מומחה בבריאות מינית על מנת לעבוד על מפלס החרדה. פה זה מענה ראשוני בלבד.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים