אבחנה בעיות זקפה על רקע נפשי

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

18/09/2023 | 03:23 | מאת: יוני

בן 28, בריא מתקשה מאוד להגיע לזקפה ואם אני ממש מתאמץ היא ממש רפויה, כל בדיקה אפשרית שאני עושה יוצאת תקינה. יש לי כאבים בפין ולפעמים צריבה ומרגיש שכאילו משהו חסר בקצה של הפין וכמות הזרע שלי ירדה, האורולוגים לא מצליחים להבין מה הקשר בין הכאבים לפין (בכללי מבחינתם אין תסמונת כזאת). איך אפשר לדעת עם הבעיה בזקפה היא בעקבות סיבה פיזית או נפשית? לפחות לדעת איזה טיפול ללכת, נראלי מייאש ללכת לטיפול נפשי בזמן שהכל תקין ורק יש בעיה פיזית (חוץ מבדיקת NPT שמכיוון שיש לי זקפה אבל לא כלכך חזקה זה לא כלכך אמור לשקף...)

18/09/2023 | 03:47 | מאת: יוני

יש לציין שהרבה פעמים אני מרגיש רגוע ומתחיל להרגיש את הדם זורם לאיבר ומתחיל להעמיד אותו לאט לאט אבל שוב רק עד החצי ונשאר חצי רפוי, מכיוון שהזרימת דם שלי תקינה בהכרח זה לא בעיה נפשית? באין אונות הנפש רק משפיעה על הזרימת דם לאיבר?

אני לא יודע מה הכוונה כל בדיקה אפשרית שעשיתי יוצאת תקינה. האם עשית אולטרה סאונד דופלר של הפין לדוגמה? האם יש מצבים של זקפה תקינה באוננות? כדאי שתגיע לפגישת התייעצות עם רופא מומחה בבריאות מינית ומוסמך בסקסולוגיה וכך זה מכסה לך את הכובע הרפואי גופני וגם הרגשי-סקסולוגי ויכול לכוון לגבי ההמשך.

20/09/2023 | 16:04 | מאת: יןני

עשיתי אולטרסאונד ודופלר יצא תקין. גם אולטרסאונד כליות. שאר הבדיקות זה תרבית שתן שיצאה שלילית ועוד הרבה בדיקות הורמונליות (טסטוסטרון, פרקלטין, סוכר...) כל האוננויות אותו עיקרון, קושי להגיע לזקפה כאשר היא מגיע היא די רכה ואני מגיע לגמירה (די מהר חייב לציין, פחות מדקה) כשהזקפה עדיין רכה וטיפה קשיחה לא זכור לי קשיחות מליאה כבעבר (לא נראלי שמספיק קשיחה לחדירה בטח שלא להנאה של הצד השני) האורולוגים לא מבינים מה הבעיה, סך הכל אני בריא והכל אמור להיות תקין ומפנים אותי לפסיכיאטר (ממליץ במצב שלי על פסיכיאטר דרך הקופה? ייתן לי את האבחנה שתספיק למצבי?) אשמח לעזרה איך אני מוצא אחד כזה? האם יש דרך הקופ"ח (מכבי)? או רק פרטי? והאם יש איכשהו לאבחן ביני לבין עצמי אם יש מקור פסיכולוגי למצב? קבעתי תור לפסיכיאטר אבל יש רק לעוד כמה חודשים... תודה רבה

אני מציע שוב שתפנה לרופא מומחה בבריאות מינית עם הסמכה בסקסולוגיה. לא חייבים לרוץ לפסיכיאטר כשכל הבדיקות תקינות,

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים