גמירה בלי זיקפה בכלל

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

31/07/2023 | 20:40 | מאת: אנונימי

היי אני בן 20 וראיתי איזה סרטון שמדבר על זקפה או משהו ומאז אני בלחץ שאני אגמור פתאום ככה סתם בלי טיפת זיקפה בלי כלום מאז אותו יום אני חושב על הסרטון הזה אני לא יןדע אם זה סרטון אמיתי ואני מפחד שיקרה לי השאלה שלי אם אפשר בכלל לגמור בלי זיקפה בכלל אפילו לא טיפה ככה סתם האם יש לי מה לפחד שאני פתאום יגמור ככה סתם בלי שהיה לי טיפת זיקפה ובלי הודעה מוקדמת . אני לא מדבר על טיפות אהבה או איך שלא קוראים לי אני מתכון על ממש לגמור בלי טיפת זקפה ככה סתם . האם יש לי ממה לפחד ? חשוב לציין שאני אחד שעושה סקס לפחות פעם בשבועים אם זה קשור . חשוב לציין שזה בחיים לא קרה לי והסרטון שראיתי דיבר על גמירה בלי זיקפה בכלל אני חושב שזה שטיות אבל למרות זאת זה הלחיץ אותי אז בגלל זה אני שואל

לזקפה ולשפיכה עצבים שונים לחלוטין, אז בהחלט אפשר לגמור בלי זקפה. אבל זה לא המצב הנורמלי - זה במקרה של מחלות שונות וגם גמירה ללא זקפה מחייבת גירוי מיני חזק על מנת להשיג אותה... היא לא מופיעה סתם פתאום. ואם כן - איזה כייף!! אז אין לך מה לפחד או להיות לחוץ. קאפיש?

06/08/2023 | 21:12 | מאת: אנונימי

דבר ראשון תודה רבה שעניתה לי מודה לך ממש דבר שני אז בתכלס כל עוד אין לי את המחלות האלה וברוך השם אין אז אין לי מה לדאוג שאגמור ככה סתם פתאום אפילו במקרה של גירוי רק אם היה לי תמחלות האלה ?

אין לך שום סיבה לדאגה!

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים