חשש לטרומבוזיס? מה עלי לעשות?

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

28/06/2023 | 08:43 | מאת: בחור מודאג 23

לפני כמספר חודשים היה לי פירפירזם לא איסכמי, קמתי זה לא ירד, חזרתי למיטה התמתחתי עם הפין עם שמיכה שבלי להבין לחצה על כיפת הפין בתקווה שזה ירד, כי חשבתי שמדובר בזקפה רגילה, ושמעתי 2 קליקים מהמפשעה, תוך שנייה הזקפה ירדה, לא היה שטף דם או כאב, רק שרף לי ברמה בינונית, הפין היה פשוט כמו ג'לי, ממש כמו גומי קטן ומוזר, אחרי המקרה ניסיתי לבדוק אם הפין תקין, אוננתי לרגע במקלחת ואני לא הצלחתי להגיע לזקפה או לחוש באורגזמה, מרוב שוק, חזרתי לישון, קמתי הלכתי למיון, האורולוג בדק לי את הפין הוא לא שאל לגבי הזקפה, אמר שהכול תקין וזה נגמר בכלום, אחרי מספר שבועות אני יושב לאונן ואני מרגיש שיש לי גושי בשר בפין והוא ממש חלש ללא שום רגש, וגם פתאום לפני חודש צצה לי בבוקר זקפה מעוקלת למטה כמו שעון חול והצד של הפין למעלה היה נפוח כמו בלון, וגם כשאני מאונן אני מרגיש שיש לי גוש למעלה בפין, וחור כזה באמצע גב הפין, הלכתי לפני כמה ימים לאורולוג, הוא עשה לי בדיקה, וכתב כך: בבדיקה הפין בגודל תקין, עור תקין במישוש- גוף דחוס מעט בכאב נראה לאחר מקרה pryapizam, ללא סימנים ממשיהים טרומבוזיס, המלצות: המשך מעקב, cream triderm בגוף הפין, בעוד 6 חודשים חוזר לביקור. והוא אמר לי שיש משהו אבל צריך לחכות שזה יתפתח, מה יש לי? והוא גם אמר שיש מצב שישתילו לי תותב לפין ללא שום אפשרות אחרת, מה עומד בפני כרגע?

נבדקת פעמיים על ידי אורולוג ללא ממצא דרמטי. האורולוג השני כתב שאין סימנים של טרומבוזיס. אין. כלומר, זה תקין. אין מצב של צורך בתותב במקרה שאתה מתאר. כנראה אתה מאוד לחוץ סביב האירוע שחווית.

10/07/2023 | 21:08 | מאת: בחור מודאג 23

אז איך אני לא מצליח לאונן מאז המקרה? ברגע שאני מאונן אין לי רגש בפין והוא מרגיש לי כמו בלון, הוא לא מתקשה אין זקפה מלאה, היה לי לי פירפיזם לא איסכמי, ואז אחרי שתי קליקים מאיזור המפשעה עקב מתיחת הפין בלי להבין שהזקפה לעולם לא תרד, הפין היה כמו גומי אחרי המקרה, מכונס בעצמו, אין לי שם כבר רגש, וזה לא פסיכולוגי, ברגע שאני רק מנסה לאונן אין רגש ולא כלום, והיה לי גם קרע בעור, האורולגים איבחנו בשגיאה, גם היה קרע טראומה לפין, דר' אם תשמע את כל המקרה שלי אתה תיהיה בשוק

ברור שמדובר במקרה מורכב, אשר מצריך בדיקה וחשיבה. מעבר לגבולות מה שפורום זה מאפשר. מאחל בריאות מליאה!

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים