נוזל טרום שפיכה………..

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

24/06/2023 | 19:07 | מאת: רון

שלום פרופסור חרותי, אני דתי בן 26 לא קיימתי יחסים עדיין.. כאשר יוצא לדייט/מדבר עם בחורה אפילו בטלפון אני מגיע למצב של פליטת נוזל טרום שפיכה וקישוי האיבר..שאלתי היא האם כאשר זה קורה צריך לשפוך אחרי זה על מנת שלא יווצר לחץ וכאבים באשכים? או שאין קשר בין אחד לשני. קרה לי שאחרי דייט ארוך של כמה שעות הגעתי למצב של ״ביצים כחולות״ למרות שהיה רק שיח בדייט..מרגיש שזה יוצר תלות באוננות לאחר פגישות..איך מגיעים למצב של ניתוק ההתרגשות כאשר מדובר בשיח סה״כ.. תודה

26/06/2023 | 06:32 | מאת: גבר צעיר

לעניין הלחץ והכאבים באזור האשכים, בסיס הפין והמפשעה: אני חווה דבר דומה לפעמים. רציתי לשאול במקרה אם זה קורה לך בימים שבהם אתה ממעיט בשתיית מים? האם נוזל הזרע שיוצא לך במהלך או מיד לאחר כאבים אלו הוא דביק יותר מהרגיל?

העובדה שאתה מגיע למצב של זקפה ופליטת נוזל טרום שפיכה רק משיחה, מצביעה על בריאות מינית טובה ותקינה. כשזה קורה לא חובה לשפוך אחרי. לא יווצר לחץ. הכאבים הם בשל גוש כלי הדם באזור, אשר פוחת גם ללא שפיכה. עם זאת שפיכה יכולה לזרז את היעלמות הגוש והכאבים ולתת לך גם פורקן רגשי ונעים וכמובן גם לסייע ובמניעת "ביצים כחולות" לאחר דייט אורך ומרגש. זה לא יוצר תלות באוננות לאחר פגישות.

גודש כלי דם (לא גוש...)

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים