האם יש דרכים להגדלת הפין

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

30/04/2023 | 10:53 | מאת: איש מיואש

הנני בחור קטן ממדים עקב בעינת כליות דספלצטיות בילדות שבמהלכם (גיל 9) עברתי ניתוח השתלת כליה. אך עקב הבעיה בגיל הילדות לא התפתחתי כראוי הן בגובה, היקפי גוף ואיבר המין. כמו כן הורמון הגדילה נשלל ממני באותה תקופה עקב חוסר מחקרים בנושא לגבי מושתלים. לכן כל הנושא של איבר המין מעסיק אותי יומם וליל ואף לאחר קריאה וחקר באינטרנט הבנתי שאיבר המין שלי אכן קטן לממוצע אך לא נקרא מיקור פינס קטן לממוצע הן בקוטר, באורך, ורוחב (מבט מלמעלה) בערך ב-20% פחות מאיבר מין ממוצע לאדם בוגר שאלותיי 1. האם ישנו טיפול תרופתי כלשהו ליצור זרימת דם מעט יותר חזקה על מנת שכאילו האיבר מין יתרחב ויארך בגודלו על מנת שיראה ככל איבר מין? 2. האם ניתן לקבל בגילי הורמון כלשהו שיגדיל את ממדי גופי כולל האיבר מין? 3. האם אפשר לבצע ניתוח כלשהו להשתלת תותב כלשהו לשם הגדלת ממדי האיבר? 4. האם ניתוח השתלת פין יכול לעזזור במקרים כאלה? בתודה מראש האיש המיואש

1. יש טיפול תרופתי להגברת זרימת דם אל הפין. זה פועל אל איכות הזקפה, לא על גודל הפין. 2. אין לי מושג בן כמה אתה. אם סיימת את ההתפתחות המינית ספק אם הורמון הגדילה יכול לסייע. 3. ניתוח להשתלת תותב משמש לבעיות זקפה, כאשר כל שאר הטיפולים נכשלו. אין ניתוחים להגדלת פין ואלו הקיימים שרלטניים ברובם. גש להתייעץ עם אורולוג בעל תעודה בבריאות מינית. 4. למיטב ידיעתי אין השתלת פין לבעלי פין.... בעיקר חשוב גם חיזוק בהקשר רגשי - שיפור דימוי עצמי, דימוי גברי, בטחון מיני וכדומה.

18/05/2023 | 06:08 | מאת: האיש המיואש

היי ד''ר, בהמשך לתשובותיך. ראשית כל גילי הינו 45. לגבי התשובה לכדורים להזרמת דם לאיבר, האם הם מסוגלים להזרים דם לאיבר גם במצב רפוי על מנת שייתן אשליה של מסה ועובי בפין? לגבי העובי, הבנתי מחיפוש באינטרנט שיש את הזריקות של חומצה הילארונית או השתלת תותב פנויה לכיבוי והארכה. מה דעתך לגביהם?

27/05/2023 | 15:54 | מאת: פרופ' רפי חרותי

כדורים להזרמת דם לפין גורמים לכך רק בעת גירוי מיני. הזרקות חומצה הילאריונית לעיבוי הפין אינן מומלצות כל וכלל.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים