לא מגיע לזקפה מלאה כבר פרק זמן לא קצר

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

23/04/2023 | 10:43 | מאת: א

שלום, אני בן 46, בריא עם עודף משקל (122 ק״ג על 1.75) בשנים האחרונות יש לי בעיות זקפה, אני לא זוכר מתי בכלל הייתה לי זקפת בוקר, במהלך היום אני לא ממש מרגיש את האיבר ואני מנסה לעשות כיווצי קיגל בינתיים ללא שיפור. בפורנו / סקס אני מגיע לחצי זקפה ולעיתים לזקפה מלאה אבל שמחזיקה זמן מאוד מועט ויורדת. התחלתי לעשות כושר ולשמור על תזונה וגם פה אני לא ממש רואה שיפור כלשהו. בעבר (לפני כמה שנים) הלכתי לאורולוג שנתן לי כדורים בשם ADAM (מקווה שזכרתי נכון) שלא ממש עזרו ולא חזרתי אליו. אני אדם מאוד מיני, מתחרמן בקלות אבל נראה שה״בחור״ בשביתה והפסיק לשתף איתי פעולה. גם במין אוראלי שמעניקים לי - הוא לא מגיע לזקפה מלאה. ממש מתסכל אותי (וגם את אשתי) - אשמח לדעת באילו כיוונים אפשר להתקדם. עניין נוסף שאני לא יודע אם קשור, כשאני משתין, זרם השתן חלש מאוד ואני מרגיש שאני כאילו ״רק משחרר״ את השתן ונותו לו לצאת. אם אני ממש מתאמץ אז אני יכול לדחוף אותו החוצה בזרם חזק יותר - בגלל זה חשבתי שאולי השרירים באיזור לא ממש חזקים וניסיתי כיווצי קיגל.

אתה מציין שאתה בריא אך עם עודף משקל - 122 ק״ג על 1.75 ס"מ - זה עודף משקל ניכר המוגדר כחולני. אם לעיתים בפורנו / סקס אתה מגיע לזקפה מלאה - זה הפוטנציאל הגופני שלך. צריך להבין ולברר מדוע היא מחזיקה זמן מאוד מועט ויורדת. אני חושב שזה מצויין שהתחלת לעשות כושר ולשמור על תזונה, אך ייקח זמן עד שתרגיש שיפור. אתה מספר שבעבר קיבלת כדורי TADAM - זה בעצם גנריקה של כדור הסיאליס. לא ברור מדוע נתן לך אותם, איזה מינון וכיצד נטלת. הם מיועדים לשיפור זקפה, אך לא בכל מקרה. כדאי שתיגש למרפאה לבריאות מינית, בה ניתן לברר לעומק את מקור הבעיה, כולל התייחסות לגורמים רפואיים, פסיכולוגיים וזוגיים - לכולם תתכן השפעה על הזקפה. הבנתי שאשתך בתמונה ומפרגנת, אז כדאי שתגיעו יחדיו.

03/05/2023 | 23:01 | מאת: א

הייתי בתחילת השבוע אצל אורולוג (אחר) שנתן לי גם TADAM 5mg וביקש שאקח כדור כל יום במשך חודש (בלי קשר לקיום יחסים). בנוסף נתן לי מרשם של TADAM 25mg שאקח לפי סקס אם ארגיש שה-5mg לא השפיעו. קצת מוזר, הוא אמר שזה יעלה לי את הרמה בדם או משהו כזה - אבל לפי מה שהבנתי, לכדורים יש השפעה של 24 שעות אז באמת שאני לא מבין למה לקחת במשך חודש שלם (נתן לי מרשם לחודשיים...) שלח אותי גם לבדיקות דם של טוסטוסטורון, PSA, Prolactin ושתן תודה!

03/05/2023 | 23:02 | מאת: א

ובדיקת אולטראסאונד לערמונית

אתה כבר נמצא בטיפול, אז כדאי להפנות את השאלות לרופא המטפל.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים