בן הזוג מפסיק באמצע האקט

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

10/06/2022 | 15:47 | מאת: אישה

יוצאים 4 חודשים שמרגישים הרבה יותר. יש בנינו הרבה רגש. בני 32. הוא לא היה הרבה זמן במערכת יחסים ארוכה. לאחר חודש ביקשתי ממנו לעבור בדיקות על מנת שנוכל לשכב ללא קונדום (אני עם גלולות). לקח לו חודשיים לבצע את הבדיקות. בהתחלה היה כיף והיה חשק והוא רצה לשכב אבל דחיתי אותו כי חיכיתי לבדיקות. אחרי שעשה את הבדיקות יזמתי, הוא נכנס ואחרי 2 דקות הפסיק. לא דיברנו על זה ולא ניסינו שוב בערך חודש. (הוא ישן אצלי כל לילה ושום דבר לא קורה) אחרי חודש בערך יזמתי שוב, היה קצת יותר טוב אבל שרציתי לשנות תנוחה, שינינו ואחרי זה הוא שוב הפסיק. שוב לא דיברנו על זה. הנושא עלה והבנתי ממנו שהוא מרגיש שהוא לא יכול לשנות איתי תנוחות, הוא מרגיש שזו סוג של השפלה. אומר שיש לו מחשבות בזמן שאנחנו שוכבים שלא נותנות לו לעשות כלום. הוא אומר שהוא כן נמשך אליי. אני איתו בהכל, מוכנה לעבור איתו תהליך וכל מה שצריך, רוצה להיות שם עבורו.

לא היתה שאלה קונקרטית, אלא הצגת תמונת מצב. אתם בתחילת קשר מיני, יש תקשורת טובה, אך עדיין לא מספקת. אין לחבר שלך בעיה רפואית ו/או תפקודית, למעט חוסר בטחון וחרדה שמזינים זה את זה. יש לעבוד על תקשורת אינטימית ומינית. על פי צורך ניתן לעשות זאת בליווי מטפל מיני. תעדכני איך התפתח.

18/06/2022 | 15:42 | מאת: אישה

תודה על התשובה. כרגע אנחנו לא יחד. הצעתי לו ללכת לטיפול אבל הוא לא רוצה. הוא מפחד שיגידו לו שהמצב לא פתיר. בהתחלה הוא היה ממש נגד, לא ראה איך בעל מקצוע יכול לפתור לו את הבעיה, אחר כך קיבל את עצתי והסכים ללכת לטיפול, ואחר כך שוב חזר בו. איך אפשר לייעץ לו שזה הכי טוב עבורו?

זה צריך לבוא ממנו.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים