מין אנאלי נקי.......

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

14/05/2021 | 21:06 | מאת: אנונימי

שלום, אני בחור בן 21, והשאלה לגבי קיום יחסים אנאליים פסיביים. איך כדאי להתנקות לפני? שמעתי על כמה פתרונות ואני לא יודע מה כדאי : + לעשות חוקן עם מי ברז (עד היום זה מה שעשיתי וזה לא עזר ועדיין היו תקלות ולכלוך) + להיעזר בתכשירים לחוקן חד פעמי? (כמו מיקרו אנמה) + להחדיר אצבע עטופה במגבון ולנקות ידנית? אשמח לדעת איזה מהם מנקה הכי טוב או האם כדאי לשלב בניהם. בנוסף,יש לי עוד כמה שאלות: 1. שמעתי שחוקנים באופן קבוע מספר פעמים בשבוע לאורך זמן מסוכן לבריאות האם זה נכון ? 2. אם חוקן זה האפשרות הכי נקייה ובריאה אשמח לשמוע כמה זמן לפני האקט כדאי לעשות אתזה? ולגבי תזונה: 3. האם להמנע מאכילה לפני האקט יכול לעזור? אם כן כמה זמן לפני? 4. האם כדי למנוע לכלוך יש מאכלים שכדאי להמנע מהם תמיד?אם כן מהם? 5. אני לוקח סיבים תזונתיים כף בנפייבר כל יום זה יכול לעזור? 6. האם יש עוד מאכליים שכדאי להקפיד לאכול אותם? שאלתי די הרבה שאלות ואני מקווה שתוכל לענות לי אני פשוט די לחוץ זה ממש הורס לי את המערכת יחסים תודה מראש:)

איך כדאי להתנקות לפני? מעבר למקלחת של כל הגוף והכנתו למפגש אינטימי, כדאי לעשות חוקן עצמי על מנת לנקות היטב את הרקטום משאריות צואה. יש מידע רב ברשת כיצד לעשות זאת בצורה יעילה ובטוחה. מיתן לעשות זאת עם מי ברז פושרים בשילוב סבון ולחזור על הפעולה כמה פעמים, עד שיוצאים מיים נקיים. שימוש במיקרו אנמה משפר את התוצאות, אך עדיין יש לוודא שיוצא נוזל נקי יחסית. חוקנים באופן קבוע מספר פעמים בשבוע לאורך זמן אינו מסוכן לבריאות, אך אינו מומלץ בשל פגיעה ביכולת הטבעית של המעי להתרוקן. חוקן זו הצורה הנקייה ביותר, ומומלץ עד כשעה לפני האקט. אין צורך להמנע מאכילה לפני האקט. סיבים תזונתיים בריאים למעיים, בלי קשר להרגלי המין שלך. אכן שאלת שאלות רבות, המצביעות על רמת הלחץ סביב התפקוד המיני והחשש מהפגיעה בקשר. עם זאת, חדירה היא בסך הכל עוד תנוחה, מענגת ככל שתהיה. המטרה במפגש המיני היא עינוג הדדי, עם או בלי חדירה. אם כל השאלות וההכנות פוגעות לך בהנאה, כדאי שתבדוק עם עצמך ועם בן הזוג מה לא בסדר. התשובה לא תהיה טמונה באיכות החוקן או המזון.

18/05/2021 | 14:13 | מאת: אנונימי

תודה על המענה. האפשרות שהמלצת היא חוקן אך ציינת שזה יכול לגרום לפגיעה ביכולת הטבעית של המעי להתרוקן. לכן אשאל : האם ישנה אפשרות יותר בריאה ועדיין נקייה? תודה רבה

חוקן זו אפשרות מצויינת, אם משתמשים בתדירות נכונה. בתדירות גבוהה הוא יכול לפגוע בהתרוקנות הטבעית של המעי. כמו דברים רבים אחרים - תלוי בכמות.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים