השפעות על זקפה

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

29/05/2004 | 12:03 | מאת: רונן

אני בן 30, מתאמן בחדר כושר ע"ב קבוע (ריצה, שחייה ומכשירים), חולה לעיתים נדירות ואיני צורך כל תורפה ע"ב קבוע או כלל כעת. ידוע לי שיש לי חוסר מסוים בויטמין B12 (מבדיקה אחרונה היה 290 pg/ml בתחום שבין 130-750) וספירת הדם שלי הייתה כולה בתחום הנורמאל אבל מרבית הערכים נמוכים מאוד. בשבוע האחרון איבדתי מעט את התאבון - יתכן בשל מתח בעבודה וגם בחורה חדשה בחיי שאני נמשך אליה מאוד (בד"כ איני מתוח באופן מיוחד מקשר חדש). בהגעה לאקט המיני פשוט לא הצלחתי להגיע לזקפה כלל. זו הפעם הראשונה בחיי שזה קורה לי כאשר אני נמשך לבחורה. אני מניח שבאוננות או עם חיכוך מספיק אוכל להגיע לזקפה, אך אין זה מצב שנכון להסתפק בו. מעדיף שלא לנסות ויאגרה, אם ניתן. אודה על המלצותך (מלבד ההמלצה להתחיל לאכול "רגיל" - אני חוזר לאכול כמות נאותה כעת).

30/05/2004 | 06:54 | מאת: ד"ר רן לין

בטח שלא תנסה ויאגרה על סמך הסיפור שלך שהוא כולו קשור למתחים שונים - ואתה צריך מהר למחוק את הקטע הזה מהסיכרון - לבצע פעם פעמיים אוננות ולראות שאתה מעולה - ולפקד כמו שצריך בלי להכניס את המחשבה - יעמוד או לא - לתוך הסקס- אלא לעשות סקס נטו, אחרת תיכנס לאיזה מעגל סגו שאז יהיה קשה להוציא אותך ללא טיפול תרופתי אפילו זמני

19/06/2004 | 10:39 | מאת: רונן

שלום ד"ר. מאז שכתבתי לך היינו 4 פעמים במיטה. רק פעם אחת הייתה "בסדר", כלומר - זיקפה כמעט קשה לחלוטין. ב- 2 פעמים האחרונות לא עמד כלל ולא היה משגל או חשק למשהו אחר בעקבות זה. אין ספק שזו חרדת ביצוע (גם אחרי שהייתי השבוע בייעוץ אצל סקסולוג). לטענתו אין כאן בעיה פיזית והוא המליץ על סדרת טיפולים קצרה עם בת הזוג. מכיוון שהכל עימה די חדש - היא לא חשה בנוח וזה לא בשבילה בשלב זה ואני לא מוכן לטיפול עם פרטנרית חיצונית. ברור לי שהבטחון העצמי שלי איתה לא טוב משום מה והיא גם בחורה מאוד ישירה שזה מצויין אבל גם מרתיע בחלק מהתגובות שלה. זה לא כל כך עוזר במיטה (היא גם מודעת לכך ומנסה להשתפר). אני רואה שאני לא מצליח להתגבר על זה לבד והקשר שלנו לא ישרוד אם זה ימשיך כך. אני רוצה משהו שיישפר מהר את הבטחון העצמי שלי ויעזור לקשר - גם אם זה זמני. מה צריך כדי לקבל מרשם לויאגרה או משהו אחר שיתאים?

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים