תרסיס סטאד 100

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

26/05/2014 | 16:44 | מאת: אבנר

שלום רב, כבר זמן מה אני עוקב אחרי כתבות הקשורות לתרסיס סטאד 100. רציתי לקרוא אודות החומרים שלו, רגישויות, אלרגיות, תופעות לוואי וכו'. באחד מהאתרים ראיתי שכתוב שהתרסיס פוגע בזרע בצורה שאין אפשרות להחזרתה. בשאר האתרים, במגוון רחב מאוד, כתוב שהשימוש לא פוגע. חלק מהאתרים ציינו שלא רצוי להשתמש בו על בסיס יומי במשך שלושה חודשים או מעבר (לא שחשבתי..). השאלה שלי היא, האם סטאד 100 (החומר שבתוכו - לידוקאין) מהווה פגיעה בזרע או פגיעה אחרת? ראוי לציין שהשימוש המתוכנן יהיה בגדר של פעם בשבוע אם לא פחות מכך. כמו כן, רציתי לדעת באיזו דרך אפשר לשלב את השימוש בתרסיס ביחד עם אימון שרירי PC ומציאת נקודת האל חזור. אשמח לתשובה, תודה, אבנר.

לקריאה נוספת והעמקה

מגע ישיר של החומר עם הזרע עשוי לפגוע באיכותו. אפשר להשתמש בחומר גם על בסיס יומי וגם בשילוב עם שיטות אחרות. עם זאת, מדובר בקו שלישי בטיפול בשפיכה מהירה. הקו הראשון הינו לימוד לשלוט על תזמון השפיכה ונקודת האל חזור. כיום ניתן לעשות זאת בסיוע אתר מקצועי: www.medical-mentor.co.il

09/06/2014 | 22:34 | מאת: אבנר

יש לי מספר שאלות נוספות: 1. כשאני משתמש בתרסיס על אורך איבר המין החומר לא נוגע בזרע. כך שהזרע והחומר לא באים במגע. האם המגע של התרסיס בעור ובגוף עצמו מבלי לגעת בזרע יכול להזיק? 2. האם כשהחומר נוגע בזרע הוא יכול להוות פגיעה עתידית בזרע? הכוונה שלי היא אם הזרע נגע בחומר והוא עדיין באיזור איבר המין והחומר נכנס פנימה. 3. האם מומלץ להשתמש בתרסיס בליווי קונדום? האם מגע של התרסיס שעל איבר המין יכול להוות פגיעה כשהוא נמצא באיבר המין של האישה? תודה והמשך יום נעים.

22/04/2018 | 19:08 | מאת: שמעון

דרכי ביצוע טבעיים

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים