כתמים בתחתונים בזמן שיחה למרות שתוכן השיחה אינו מיני

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

16/05/2018 | 18:57 | מאת: N

שלום, בן 34, הייתי עם בחורה בקשר מיני לא רציף, אחת לשבוע, לפני כעשר שנים, זכור שהייתה שפיכה מהירה יחסית לאחר כ חצי דקה מהחדירה, כשבמהלך החדירה נמנעתי מתנועת חדות כדי לעכב את ההגעה לפורקן, הייתי מעדיף שהחדירה תימשך ליותר זמן, אך לא שלטתי. מאז לא קיימתי יחסים עם פרטנרית, לאחרונה אני נמצא בטרום קשר זוגי, קשר טלפוני עם בחורה, ושמתי לב כי בזמן השיחה עמה יש כתמים קטנים בתחתונים, מבלי שיש זקפה, למרות שתוכן השיחה לא מיני כלל ועיקר. האם זה טבעי ? ואם יש מאמר מדעי לתופעה אשמח להפניה. לאור פרק הזמן הארוך שחלף מאז הייתי עם בחורה, אודה לקבלת עצות כיצד ניתן לעכב את השפיכה, כדי שבמפגש הבא עם בחורה תהיה לי שליטה יותר טובה.

לקריאה נוספת והעמקה

לא רוצה לנחש מה מקור הכתמים בתחתונים. נראה שהבעיה שלך עמוקה מעבר לסתם שפיכה מהירה, שכן זה גרם לך להמנע ממגע מיני בכלל ומיצירת קשרים בפרט במשך עשור (!). על שפיכה מהירה נכתב כאן רבות. מעבר לכך שהטיפול כולל דרכים לשלוט על השפיכה, הוא מתייחס גם למרכיב הרגשי והחרדתי הנלווה לתופעה. זה לא משהו שבאמצעות כמה טיפים בפורום כלשהו יגרום לך לפתח שליטה על השפיכה. אם אתה רוצה להמשיך את אותו טרום קשר מעבר לשיחות טלפוניות אולי כדאי שתפנה לטיפול מיני מקצועי במסגרת אחת המרפאות המוכרות בתחום. יש רשימה באתר של האיגוד הישראלי לטיפול מיני.

שלום רב כנראה שאתה מרוגש להיות עם הבחורה גם אם התכנים לא מיניים, טוב שאתה פונה להתיעץ כי יש טיפול מיני לשפיכה מהירה. הטיפול מבוסס על אימון שאתה עושה בבית ( בטיפול מקבל הדרכה מילולית מה לעשות) גם באוננות וגם עם בת הזוג. באימון באוננות אתה לומד איך להיות ברמות שונות של ריגוש בצורה מכוונת, על ידי שינוי העוצמה של המגע, מהירות המגע, ואיזור המגע בפין, כך שבסוף אתה מחליט על עיתוי הגמירה, כל זה בריכוז מקסימלי בתחושות בפין. ( בזמן האימון חשוב שלא יהיו פנטזיות או פורנו. ) אחר כך יש הדרכה ליישום לחדירה. כדאי שתפנה למטפל מיני מוסמך דרך אתר איט״ם

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים