כאב בזקפה בכל התנגדות קטנה עד כדי התעוררות משינה

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

16/10/2017 | 12:45 | מאת: יוני

שלום, אני סובל מכאב חזק בזקפה כבר כמה חודשים, ברמות כאב משתנות, אך באופן כולל אני חושב שהכאב במגמת עליה. לאחרונה קורה אפילו שאני מתעורר בלילה מחמת הכאב בזקפת לילה. הכאב הוא בעיקר בהתנגדות לזקפה כגון בתחתונים או בוקסרים וכן במגע וכמובן בחדירה. ככל שהזקפה חזקה יותר הכאב מתגבר יותר ומיד אחרי הגמירה יש שיפור משמעותי עד שבחלוף כל זכר לזקפה הכאב עובר לחלוטין. יש גם שינוי בזוית הזקפה ושינוי מזערי גם בצורת הפין בעת הזקפה. פניתי לאורולוג של קופת החולים (ישנם רק שניים כאלה בכל ירושלים) פעמיים, בשתיהן, הוא בדק אותי ואמר לי שאין לי כלום ואין לי מה לדאוג. כשהתעקשתי ואמרתי שלא באתי כי אני דואג אלא כי כואב לי אמר שאקח משככי כאבים ואם אני רוצה שאבוא שוב עוד שלושה חודשים, אולי בכל זאת זו התחלה של מחלה נדירה כלשהיא.. אציין רק שבמהלך הבדיקה הוא לא ביקש כלל שאגיע לזקפה ובעצם לא נפגש כלל עם הכאב. מה שכן, בבדיקה הראשונית הוא גילה גוש כלשהוא בשק האשכים שבסופו של דבר התברר כתוצאה מבקע מפשעתי דו צדדי. חשבתי שאחרי הניתוח לתיקון הבקע יהיה שינוי חיובי בכאבים, אך אין שום שינוי. הדבר היחיד שמעט עוזר לי הוא אימון של שריר הגמירה במהלך היום שמחליש מעט את הכאב בלילה. אשמח לשמוע אם אתה יכול להבין במה מדובר. ואם לא אז למי עלי לפנות? האם ישנה אפשרות לפנות דרך קופת החולים?

לקריאה נוספת והעמקה

כדאי שתפנה לאורולוג אחר בעל מומחיות בבריאות מינית. ניתן לבדוק דרך שייכות להיל"ם - החברה הישראלית לבריאות מינית (יש להם אתר עם רשימת החברימות). זה אומר שיש להם יותר ידע בתחום הבריאות המינית... בכל אופן - צפירת הרגעה - לא נראה שזה משהו רציני (למרות שלא בדקתי), שכן הכאב לא מופיע במצב רפוי וחולף כשהזקפה יורדת. לעיתים עצם העובדה שיש גודש דם בפין זו סיבה לכאב.

07/11/2017 | 22:36 | מאת: יוני

אני בריא באופן כללי ולא ידוע לי על רגישות כל שהיא. הוא נתן לי מרשם לקולכיצין והוא המליץ גם על ויטמין E. מאז אני נוטל קולכיצין 0.5 מ"ג פעמיים ביום. בעלון לצרכן כתוב שאסור לצרוך אלכוהול בזמן נטילת התרופה. א. באיזו כמות מדובר? כוס יין בקידוש בשבת היא גם בעיה? כוסית ויסקי? שמעתי שהאלכוהול הוא בכלל מגביר את השיגדון שהוא הסיבה בד"כ לנטילת קולכיצין ולא קשור ישיר לתרופה, יש בזה מן האמת? ב. האם מצוי שהפיירוני מתבטא בעיקר בכאבים משמעותיים ורק במעט העקמת. כי במקרה שלי הקמת לא משמעותית, ומחמתה לא הייתי פונה כלל לרופא, רק הכאבים הם ממש ממש מפריעים ביום יום ובתפקוד המיני. ג. האם הקוכיצין והויטמין, תכליתם לרפא או רק לשכך את הכאבים? אני אמור ליטול אותם כעת עד סוף חיי? (אני מקווה שיש לי עוד הרבה שנים, סה"כ בן 30). ד. יש שינויים מצויים לטובה או לרעה במחלה לאורך הזמן? מיצטער שהעמסתי כ"כ הרבה שאלות, פשוט המידע בעברית בתחום די מצומצם ותודה מראש

קודם כל - הפורום מיועד לייעוץ. נראה שאתה מחפש טיפול דרך האינטרנט. זה לא עובד ככה. בפורום צריך שאלה קצרה, נקודתית וממוקדת. בכל זאת אנסה לענות לשאלותיך. א. כוס קידוש אפשר. ב. פירונה עשוי להתבטא בכאבים, עקמת או שילוב. ג. כדאי שתתיעץ עם האורולוג המטפל. זה שרשם לך את התרופה. ד. לעיתים עם טיפול נכון זה משתפר.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים