האם יתכן נזק לזיקפה בעקבות שימוש בחגורת צניעות?

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

02/08/2017 | 17:48 | מאת: חיים

שלום רב אני ורעייתי אוהבים משחקי מין בעזרת מכשירים בשנה האחרונה התוודענו למיתקן הקרוי "חגורת צניעות". המיתקן מולבש על איבר הגבר ומונע זיקפה, עד שבת הזוג שהמפתח בידה פותחת את המיתקן רכשנו מיתקן משוכלל מאד ויקר, ומצאנו את המשחק מוסיף מאד ליחסי המין שלנו אציין כי השימוש במיתקן זה גורם לי לשפיכה מהירה מאד מיד עם שיחרור האיבר - כנראה מחמת הריגוש. אך לאחרונה נדמה לי שגם הזיקפה נחלשה ברצוני לשאול אם שימוש במכשיר כזה המונע את הזיקפה (כאשר האיבר מעוניין להזדקף אך אינו יכול) - עלול לגרום נזק ליכולת הזיקפה לצמיתות והאם יש פרק זמן סביר שבמהלכו מניעת הזיקפה לא תגרום לנזק בלתי הפיך? אודה מאד מאד לתשובה! חיים

לקריאה נוספת והעמקה

כל מה שמפעיל לחץ מיכני על איבר (ולאו דווקא על הפין) ובכך מונע זרימת דם - עשוי לגרום לנזק (בשל מניעת זרימת הדם). אני לא יודע כמה לחץ זה מפעיל אצלך וגם לא אם בעיות הזקפה נובעות מהמכשיר או מבעיות אחרות (שכן אפילו את גילך איני יודע) (אך לא כאן המקום לברר ולטפל, אלא רק לתת ייעוץ והכוונה ראשוניים).. אם בעבר היו זקפות מעולות וכיום אתה חווה זקפה חלשה - גש לבירור במרפאה לבריאות מינית. יש רשימה של מרפאות באתר איט"ם.

03/09/2017 | 17:36 | מאת: חיים

תודה רבה פרופ' רפי חרותי, על תשובתך. אני בן 40 אולם השאלה היא עקרונית, ונוגעת לאלפי משתמשים במיתקן זה. חגורת צניעות היא מיתקן המונע זיקפה - לא באמצעות עצירת הדם, אלא שהאיבר "כלוא" בשטח קטן המונע ממנו להגיע לזיקפה. האיבר מנסה להזדקף פעם אחר פעם ובכל פעם נעצר. אין שום נפיחות ושוב כאב, רק כאמור מניעת זיקפה. אני ורעייתי מאד אוהבים את המיתקן ומוצאים אותו מעשיר מאד את חיי המין שלנו. שאלתנו אליך היא האם המצב הזה שבו האיבר מנסה להזדקף ומסורב - עלול לגרום להיחלשות של יכולת הזיקפה. והאם יש פרק זמן סביר שבו מניעת זיקפה לא תגרום לנזק. (כגון מס' שעות בלבד). (אגב אציין כי מיתקנים כאלה נמכרים בכל העולם ע"י יצרנים רבים בתעשיה שמגלגלת מאות מיליוני דולרים. פניתי אליהם וביקשתי מידע על סיכון אפשרי, אך לא קיבלתי).

כאשר כולאים את האיבר במתקן כגון זה ("האיבר "כלוא" בשטח קטן המונע ממנו להגיע לזיקפה. האיבר מנסה להזדקף פעם אחר פעם ובכל פעם נעצר. אין שום נפיחות ושוב כאב, רק כאמור מניעת זיקפה") - זה עוצר חלקית את זרימת הדם.

12/09/2017 | 21:47 | מאת: חיים

תודה רבה פרופסור רפי. דבריך חשובים ומועילים ואכן הפסקנו את השימוש במיתקן לאור דבריך. לסיום אציין שבעולם וגם בארץ נמכרים עשרות אלפי מכשירים כאלה (מדובר בתעשיה ענקית) וחבל שאין שום מודעות או אזהרה בענין.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים