נזק בעקבות אוננות על הבטן

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

29/01/2017 | 17:52 | מאת: אמיר

כ10 שנים אני מאונן על הבטן.. הכוונה לחיכוך עם המיטה והיד... סינדרום האונננות הטרמאוטית לאחרונה התחלתי לקיים יחסי מין איבן המין כלל לא עומד ואם ובמידה בצורה חלקית במהלך החדירה אני לא מרגיש כלום בקושי מרגיש שבפנים בכלל מין אוראלי גם איני מרגיש כמעט בכלל באוננות רגילה אני לא מגיע לגירוי מיני בכלל.. ואיני יודע מה לעשות אני כבר אובד עצות

לקריאה נוספת והעמקה

התרגלת לאוננות עם גירוי מאוד חזק. גש לטיפול מיני על מנת לעבוד על שינוי הרגלי אוננות ושיפור ההנאה מיחסי המין. סוג האוננות שתיארת נפוץ אצל הרבה גברים וכשזה נמשך זמן רב לפני ההתנסות המינית הראשונה, האיבר כבר רגיל לגירוי מאוד חזק. זה הפיך. צריך הרבה סבלנות ומוטיבציה לשנות.

30/01/2017 | 21:31 | מאת: אמיר

לפי דעתך במידה ואמנע מאוננות פרק זמן מסוים (כמה?) התחושה תחזור לבד? או שחייב טיפול לדעתך כי יש דברים קצת יותר מורכבים? יתכן ובמידה והכל יחזור בעוד מספר חודשים אני ירגיש פחות מאחרים?

כדאי שתפנה לטיפול מיני מוסמך דרך אתר איט״ם . בטיפול לא תצטרך להימנע מאוננות אלא בין היתר ללמוד לאונן בדרכים מגוונות וכן לעבור אבחון מקיף כדי לקבוע את כוון הטיפול

לדעתי תחול התאוששות וכנראה גם תוכל לגמור מגירויים רגילים כגון, מין אוראלי וחדירה. אתה לא צריך להמנע מאוננות, אלא מאוננות בצורה בה התרגלת. נסה לאונן עם היד בסיוע חומר סיכוך ובתנועה שמדמה חדירה לנרתיק. זה ייקח המון זמן והרבה תסכול עד הגמירה, אך בהדרגה יהיה לך יותר קל. ואם קשה לך לבד - היעזר בטיפול מיני מוסמך.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים