קשר בין בעייה בהטלת שתן למחלת מין?

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

07/04/2004 | 02:16 | מאת: אלי

שלום, אני בן 28. יש לי לאחרונה בעיה בסיום מתן השתן - לעיתים נשאר קצת שתן ונדרש הרבה זמן עד שאני מצליח לשחרר אותו, או שלפעמים הוא גם יוצא לבד כשאני מתיישב או עושה תנועה כלשהי. הבעיה מודגשת בעיקר לאחר פעולת מעיים. הלכתי לאורולוג, הוא בדק אותי ונתן לי לעשות בדיקת שתן שיצאה שלילית. הוא אמר שמדובר בזיהום קל בערמונית שבא והולך. מאחר והבעיה עדיין מטרידה אותי ולא נעלמת, רציתי לדעת אם ייתכן שהעניין קשור למחלת מין שאולי הייתה לי לפני כמה חודשים (לא אובחנה בדיוק - היה לי גירוד בתוך איבר המין, טופלתי בכדורי דוקסילין והגירוד עבר זמן מה לאחר סיום הכדורים). האם ייתכן שאותה בעיה עדיין קיימת בצורה שונה, או שהיא גרמה לבעיית השתן? כיצד ניתן לבדוק זאת? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
07/04/2004 | 09:46 | מאת: ד"ר רן לין

מאוד יכול להיות שזה קשור להפרשה שהייתה לך לפני מספר חודשים ואולי באמת טופלת בצורה חלקית. השאלה כמובן מה היה לך אז ולמה טופלת באנטיביוטיקה. את צעיר אבל אני לא יודע אם אתה נשוי או לא - וזה כמובן חשוב מבחינת מערכת היחסים שאתה נמצא בא.

08/04/2004 | 01:10 | מאת: אלי

שלום שוב. הבעיה שהיתה לי בזמנו לא היתה הפרשה אלא גירוד בתוך איבר המין. אני לא נשוי. באותו זמן הייתי במערכת יחסים ועכשיו כבר לא. הרופא שנתן לי בזמנו את הדוקסילין לא נתן אבחנה יותר מדויקת מ"זיהום". רופא אחר אמר לי אח"כ שאולי היה מדובר בקלמידיה או משהו דומה. כיצד ניתן לאבחן מה הבעיה ואם יש קשר בין הבעיה הקודמת לנוכחית? הבנתי שקשה למצוא את החיידקים הנ"ל בבדיקות והרבה פעמים מפספסים אותם. יש בדיקות מסוימות או טיפול מסוים שאני יכול לבקש מהאורולוג שלי לבצע?

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים