כאבי בטן- נמאס לי!!!!

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול

07/09/2004 | 13:07 | מאת: RONIT

שלום בת 33 בריאה בד"כ. הבטן מציקה לי, גזים, כאבי בטן מעצבנים (לא ממש חדים אבל בהחלט מעצבנים),בטן נפוחה, תמיד סבלתי מהבטן אבל ב7 חודשים אחרונים המצב בלתי נסבל. יש לי עצירות ופתאום לאחר כמה ימים אני נתקפת כאב של שלשול רצה לשירותים היציאה בהתחלה רגילה ולאחר מכן שלשול, ואני יכולה להכנס אח"כ שוב כפעמיים ולשלשל עד שהמצב נרגע. לפני כמה חודשים ביצעתי US בטן (בעקבות דלקת בדרכי השתן) הכל תקין. פניתי לגסטרולוג שאמר שאלו סימנים של IBS לא בדקתי את העניין לעומק לצערי ונקלטתי להריון מה עכשיו אני בתחילת החודש השלישי והכאבים מציקים לי הבחילות מההריון והאי נוחות בבטן אני מרגישה שאני משתגעת. בבקשה מה ניתן לעשות ? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
07/09/2004 | 22:00 | מאת: ד"ר אייל גל

מכיוון שרב הטיפולים התרופתיים ל IBS לא רצויים בהריון יש לנסות שינוי תזונתי, אכילה של סיבים מרובים, תוספת פרוביוטיקה וטיפולי הרפייה (כדאי להעזר ברפואה המשלימה) עד לאחר הלידה. ד"ר גל

07/09/2004 | 22:33 | מאת: שחף.ח

שלום רונית. אני רוצה להציע לך דרך אפשרית לפתרון הבעיה שממנה את סובלת - תסמונת המעי הרגיז - עפ"י הגדרת הרפואה הקונבנציונלית. אני רוצה להציע לך אפשרות, שאותה הציע לך ד"ר אייל גל - רפואה משלימה. אני מטפל בהומיאופתיה קלאסית וניתן לעזור בעזרת ההומיאופתיה למצב שאותו את מתארת. אני בוגר מכללת מדיסין-ר"ג למדתי 4 שנים במגמת הומיאופתיה קלאסית ואם את מעוניינת בפרטים נוספים - כמו דרכי הטיפול בהומיאופתיה וכן להציע לך את, ואם את מעוניינת להגיע להומיאופת אחר אשמח לתת לך שמות של הומיאופתים טובים אחרים ולהפנות אותך לאתר האגודה להומיאופתיה קלאסית.

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול