קולונסקופיה - שאלה בנוגע לדיאטה

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול

26/11/2013 | 12:31 | מאת: נעמה

שלום, אני עומדת לעבור קולונסקופיה במכון גסטרו בסורוקה, בדף שקיבלתי עם ההוראות, כתוב לגבי היום ה3 וה2 לפני , כל מה שאסור ומותר. לא מופיע כלום לגבי ביצים , אבל בהוראות של מכונים אחרים שראיתי ברשת ראיתי שכן מותר ביצים (+עוף + הודו+ מאכלי חלב, + לחם לבן ופסטות מקמח לבן), אז אני מניחה שמותר. האם מותר להשתמש בשמן/מרגרינה? למשל להכין ביציה, או להכין פנקייק? (ביצים+ חלב + קמח+ סוכר אמור להיות בסדר?) ב. כמה זמן לאחר שתיית הפיקולקס משלשלים? והאם זה בגלים או בפעם אחת? (מנסה לחשב אם אפשר לעבוד יום קודם, או שאתה מנוטרל) ג. האם זה עלול לגרום לבחילות? ד. בנוגע ללקסדין (כדורים) כמה זמן בערך לוקח עד שמגיבים? והאם כאן עשויה להיות בחילה גם כן? ה. כמה שעות לאחר הרדמת הטישטוש של הבדיקה ,אפשר לנהוג?

לקריאה נוספת והעמקה
01/12/2013 | 10:59 | מאת: נעמה

לא ראיתי שכתוב שאסור קפה... מישהי אמרה לי שהדבר הקשה ביותר היה עבורה לא לשתות קפה. אני רואה שביום האחרון רק נוזלים צלולים, אז ברור שלא, אבל בימים שלפני - עד כמה שאני מבינה מותר נס קפה בחלב. אנא תקנו אותי אם אני טועה...זה תיכף מתחיל. וחבל לי לוותר אם מותר... אשמח תשובות גם לכל היתר. בכלל מאד מטריד אותי נושא הבחילות. אני רגישה מאד לבחילה. אני חוששת מה יקרה אם אקיא את החומר פיקולקס או את הכדורים המשלשלים... מה יהיה עם ההכנות.

מותר נס-קפה מותר ביצים בכל צורה עם ובלי שמן השלשול מתחיל תוך שעתיים שלוש מנטילת התרופות אין בחילות 10-12 שעות אסור לנהוג

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול