אנטיביוטיקה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 16 להריון ולפני חודש וחצי (שבוע לפני פסח) חליתי בברונכיט ונתנו לי אנטיביוטיקה בשם זינט. הייתי אצל הרופא א.א.ג. והוא אמר לי שאני סובלת מסינוסיטיס לכן נתן לי שוב אחרי חודש וחצי אנטיביוטיקה זינט. השאלה שלי היא האם בתקופה כה קצרה של חודש וחצי אפשר לקחת שוב אנטיביוטיקה והאם זה לא יפגע לי בעובר בוודאות? המון תודות לכם, אירית
לקריאה נוספת והעמקה
אין כל בעיה בנטילת זינט בהריון. גם במידה ויש ליטול אנטיביוטיקה זו מספר פעמים.
תודה רבה על תשובתך, עזרת לי מאוד. אירית