פעילות רחמית מוגברת, צירונים, כאבים חזקים בשבוע 25
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר, לפני כשלושה ימים פניתי למיון מאחר וחשתי כאב חזק בבטן התחתונה (כאב קבוע) ובנוסף לו גם גלים של כאב אחת לכמה דקות (מה שהסתבר כצירונים). אורך צוואר רחם תקין (45 ממ) ואין פתיחה. הכאבים רק הלכו והתגברו כך שלבסוף הוחלט לתת לי פרסולאט 10 מג שלוש פעמים ביום להפסיק את הצירים. אני כבר אחרי 4 כדורי פרסולאט, הכאב הקבוע בבטן התחתונה רק התגבר, על אף שתדירות הצירים ירדה (כרגע בהפרשים של 5-10 דקות במקום אחת ל-2-3 דקות). אני לא מצליחה לישון כי הכאבים חזקים מידי, וכל תזוזה כואבת. האם זה נורמלי, הכאב הקבוע הזה? ממה הוא נובע? כי במיון אמרו שזה לא קשור לצירים. אגב, תרבית שתן יצאה שלילית (חשדו במיון שהצירים נובעים מדלקת בשתן). ובנוסף, לצערי אופטלגין במינון הסטנדרטי לא עוזר כלל ולא מקל על הכאב. מה ניתן לעשות?? אל מי לפנות?
שלום מעיין, פורום זה הוא פורום תמיכה. יחד עם זאת, עם הכאבים ממשיכים וחזקים עד כדי מניעת שינה, חזרי למיון ודרשי ברור מעמיק יותר. האם עשו אולטרסאונד? תתעקשי שאת צריכה בדיקה יותר רצינית. כל טוב, חלה טבעונית מכוסמין מלא שהכנתי לערב ראש השנה.