תסמיני היריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הווסת האחרונה שלי הייתה לפני כ-4 שבועות, כבר שבוע יש לי כאבים בשדיים, בחילות במשך היום, סחרחורות, כאבים באיזור הרחם ואתמול החל לי דימום דומה למחזור, בכמות קטנה ממחזור אך לא קל כמו שמגדירים את התופעה במקורות שונים. האין זה מוקדם מידי כדי להרגיש את כל התסמינים הנל? האם הדימום צריך להדליק נורה אדומה או להתייחס אליו כהשרשה? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, המשיכי לעקוב אם יתפתח מחזור או לא ועשי בדיקת היריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il