חור בלב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי השבוע סקירה מוקדמת והרופאה התמקדה באיזור של הלב הבדיקה היתה למעלה משעה בגלל זה. שאלתי את הרופאה למה את מתמקדת הרבה בלב היא אמרה שהיא חושבת שיש חור קטן בלב אבל הכל בסדר. בסיכום הרפואי היא לא רשמה דבר ואמרה לי שבסקירה המורחבת להגיד לרופא את זה . מה אני אמורה לעשות לחכות עד הסקירה המורחבת כי אני מודאגת
שלום מיטל, זכרי שהסקירות האלו מאד לא מדוייקות. המתיני לסקירה המורחבת, יתכן שהלב של העובר גם יתקן את עצמו. בינתיים העסיקי את עצמך בדברים חשובים ומעניינים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http;//www.heal-la.co.il