האם זה מחזור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני 6 שבועות בניתוח קיסרי. נאמר לי לא לקיים יחסים לפני תום 6 השבועות. יומיים קודם הופיע לי דימום, ללא כאבים בכמות קצת פחות משל מחזור. יש לציין ששולשה ימים קודם התחלתי ליטול כדורי מיקרולוט למניעת הריון. מה פשר הדימום? האם זה מחזור או בגלל הכדורים?
שלום אפרת, אין לי מושג מה זה, יתכן שהדימום הופיע בעקבות הכדורים ויתכן שלא. ממליצה לה להתייעץ עם הרופא שרשם לך את הכדורים האלה. נסי גם לקרא את העלון המצורף לכדורים אם יש התוויות כלשהן בנוגע לדימומים. כל טוב, צביה רן, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il