סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב שבוע 20. בשל כמה פעמים שבהן הרגשתי לא טוב ועלה חשד לסכרת הריון, ובשל אמא חולת סכרת, נשלחתי להעמסת סוכר מוקדמת. בבדיקה של 50 יצאה תוצאה של 158. בבדיקה של 100 תוצאות של: צום: 85 שעה: 113 שעתיים: 96 שלוש שעות: 70 האם תקין? ואם כן תקין, האם יש צורך בהעמסה חוזרת בשבועות 24-28 או שזה מספיק? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיר, אנא פני לרופא שלך עם התוצאה, כך שאם נדרש טיפול נוסף יוכל להתאימו לך. לחלופין, שאלי בפורום היריון ולידה המקצועי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il