רגישות בפטמות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 30, לפני יומיים התחילה לי רגישות בפטמות, אין שוני בצבע/צורה, אך ישנו סוג של כאב בנגיעה. חשוב לציין שהפסקתי לפני כשבועיים את השימוש בגלולות למניעת הריון, שנטלתי קרוב ל- 10 שנים וקיימתי יחסי מין 2-3 ללא אמצעי מניעה. האם קשור יותר להפסקת הגלולות או להריון אולי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שימרית, נכון שאחד הסימנים להיריון הוא רגישות בפטמות אך ניחושים לא יועילו. המתיני עד לאיחור במחזור ואז עשי בדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il