סכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עקב ריבוי מי שפיר נשלחתי לבדיקת סוכר 100 הערכים שהתקבלו: בצום- 85 אחרי שעה- 128 אחרי שעתיים- 94 אחרי 3 שעות- 50 לפי מה שהבנתי 2 התוצאות האחרונות מתחת לנורמה... האם זה תקין? האם יש לבצע התייחסות מיוחדת? מה הכוונה שהערכים נמוכים מהנורמה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיר, עליך לחזור לרופא עם התוצאות כדי שיסביר לך אותן וינחה אותך בהתאם. פורום זה הוא פורום תמיכה בלבד. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il