מנסים להכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני 32 מנסים להכנס להריון בחצי שנה האחרונה. לפי המלצה של יום כן ויום לא. לא הצלחנו לצערנו עד כה. האם על מנת להגיד סיכוי כדאי לשנות ולקיים מדי יום במשך כל השבוע מתום המחזור?..
שלום שלי, חצי שנה זה בסך הכל 6 סיכויי התעברות. אין צורך לקיים יחסים כל יום לפני הביוץ מפני שהזרע שורד בחלקו גם 48 שעות. מה שכן, יתכן שכדאי לעבוד עם ערכת ביוץ. האם את ובן זוגך בריאים? האם התזונה שלכם טובה? האם אתם ישנים מספיק? כל אלה תנאים הכרחיים להפריה. ותזכרי, אתם עדיין צעירים תישארו רגועים ותיהנו מהזוגיות ומהסקס שלכם. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il