papp a נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 26 הריון ראשון, כעת שבוע 20. בבדיקה הביוכימית שעשיתי בשבוע 13 יצא לי papp a נמוך 0.16. לאחר שלילת תסמונת דאון, רציתי לדעת מה עוד יכול לגרום לכך? הבנתי שייתכן קשר לבעיות בשליה. האם עלי להיות במעקב צמוד? במידה וכן מאיזה שבוע? איזה סיבוכים יכולים להיות? לצערי הרופא שלי לא נותן הסבר או מנחה אותי כיצד לפעול. תודה רבה
שלום מאי, את השאלות האלו עליך לשאול את הרופא שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אל תשכחי שזו בדיקת סקר.. ממליצה לעשוצ מי שפיר ולהיות רגועה.. מעבר לת.דאון יש ת.טרנר גמדות וכו... ביעוץ גנטי יסבירו לך הכל..