אנטיביוטיקה זינט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היה לי במשך 5 ימים כאבים בבטן, ולאחר בדיקה- ראו שיש דלקת בדרכי השתן. הרוא נתן זינט 500 מ"ג. האם זינט מותר בתחילת הריון,והאם זה שהדלקת כבר היתה 5 ימים בלי טיפול, יכול להשפיע? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל, האם אמרת לרופא שאת בהיריון? באופן כללי מאד לא מומלץ להשאיר דלקת ללא טיפול. אם לא טיפול תרופתי לפחות טיפול אלטרנטיבי, אך את אופן הטיפול צריך להתאים לך מטפל מוסמך בנושא. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il