שמירת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 34 אחרי אשפוז של יום בבית חולים עם קבלת זריקות להבשלת הריאות וכדורים להפסקת הצירים צוואר הרחם היה על 10 לאחר שבוע בראשון האחרון הרופא בדק אותי ונתן לי עוד שמירה ועוד זריקות שנקראות היידרופגרסטרון לשלושה שבועות השאלה שלי היא מה התרופה הזאת עושה כי אני מבחינתי רוצה ללדת איך שאכנס לתשיעי השאלה מה לעשות..אשמח להיתייעצות תודה
שלום מעוז, את צריכה לשאול את הרופא מה התרופות האלה עושות, ובעצם את כתבת: הבשלת הריאות והפסקת הצירים. ולגבי מתי שאת רוצה ללדת: זה יקרה כשהעובר יהיה מוכן לכך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il