שאלות....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. תאריך וסת אחרונה 7.5, והייתי בבדיקה אצל הרופאת נשים אז גיליתי שאני בהריון והיא עשתה לי US וגינלי ואמרה שעדיין אין שק הריון. 2. בעבר סבלתי מתת פעילות תת קלינית של בלוטת התריס, ולפני שנקלטתי עשיתי בדיקות וה- TSH היה 5.3. שבועיים לאחר מכן נקלטתי ורק עכשיו ראיתי את התוצאות, מה עליי לעשות? האם זה בעייתי? 2. לפני שנקלטתי לקחתי בכל יום מסטיק תימני בקפסולות, האם אני יכולה להמשיך לקחת אותו? או שזה לא טוב בזמן הריון, הייתי לוקחת גם טיפות של ויטמין D, האם זה טוב להמשיך? 3. רופאת הנשים עשתה לי US וגינלי ויום למחרת היה לי דימום קל וכאבי בטן, בנוסף קבעה לי US נוסף לעוד שבועיים, אני חוששת כי זה לא עשה לי טוב, האם כדאי לדחות? תודה רבה
שלום שרה, מרבית השאלות שלך הן מקצועיות וצריך להפנות אותן לרופא או לפורום היריון ולידה מקצועי, פורום זה הוא פורום תמיכה בלבד. דימום קל יכול להיות אחרי כל בדיקה וגינלית ואם לא הופך לדימום מסיבי אין מה לחשוב. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il