דום נשימה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שמנה וסבלתי מהפרעות שינה לפני ההריון. נכנסתי להריון לפני כשלושה חודשים ורציתי לדעת מה ההשפעות של הפרעות נשימה בשינה על העובר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רונית, העובר מקבל את האויר ואת המזון דרך חבל הטבור. הבעיה של הפרעות השינה ודום נשימה בקשר אליך. אני חושבת שיהיה לך כדאי לטפל בהן מיד אחרי הלידה. דום נשימה הוא עניין רציני. מציעה לך לבדוק נשימה נכונה בשיטת בוטייקו. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il