שאלה בנוגע לספורט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. אני בתחילת ההריון כרגע ( שבוע 11) אני מתעלמת באופן קבוע בבית על תרגילי גמישות והתעמלות קרקע מאז שאני קטנה .. אני מאוד רוצה להמשיך להמשיך להתעמל ( גם כדי לפרוק עצבים כי נהייתי סופר רגישה בזמן ההריון ) .. האם מותר לי להמשיך בהתעמלות קרקע?
שלום רווא, באופן כללי מצב של היריון הוא מצב של שיא הבריאות. אם את מתעמלת כל חייך אין שום צורך להפסיק עכשיו. אך מכיוון שההתעמלות שאת עושה יכולה להיות תובענית, אני חושבת שכדאי לך להתייעץ עם הרופא שלך או אם מאמן ספורט שמבין גם בהיריון. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il