כאבים בעכוז בשבוע 16
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני סובלת מזה ארבעה שבועות בכאבים חדים בעכוז ימין בעיקר לאחר ישיבה ממושכת או בבוקר. אני רואה שתסמינים אלו קורים לרוב לקראת לידה אז השאלה שלי היא האם זה לגטימי, מה עליי לעשות כי צילום אי אפשר לעשות? תודה יום טוב
שלום תמר, זה בכלל לא רלוונטי אם הכאבים האלה שכיחים. אם כואב לך נסי למצוא פיתרון מתאים. אני לא בטוחה שצילום אפשרי עכשיו בהיריון, אבל אם הרופא לא מוצא סיבה בריאותית, ממליצה שוב, כמו בהרבה פעמים אחרות, לנסות לקבל טיפול שיאצו. הטיפולים ניתנים בכל המרפאות לרפואה משלימה של קופות החולים השונות וגם אצל מטפלים פרטיים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il