שבוע 30
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני נמצאת בשבוע 30 להריון וכבר יומים שאני מרגישה כאבים בבטן למטה רציפים מזכירים כאבי מחזור האם יש סיבה לדאגה ?
שלום מור, האם מנוחה מפחיתה את הכאבים? אם הכאבים עזים, רצוי שתלכי לבדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
מנוחה אינה מפחיתה את הכאב הייתי אצל רופא נשים הוא אמר שאין צירים . מזה יכול להיות
מור יקרה, אם הרופא לא יודע אני בוודאי לא יודעת. הייתי ממליצה לנסות לקבל טיפול שיאצו. זהו טיפול מאד עדין שיכול אולי לשחרר את הכאבים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il