הפרשות חומות והתכווצויות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שבוע הייתה לי הפרשה שקופה, צמיגית וקצת צהבהבה עם פס אדום, זה חזר ברביעי ולכן פניתי לרופא בחמישי. שלחו אותי לאולטרסאונד שם מצפא דופק ולא ראו משהו ברור הגורם ולכן הרופא בקש מנוחה. מאז אני במנוחה והיום אני סובלת מהתכווצויות וכאבי בטן באים והולכים והפרשה חומה כהה שממשיכה במהלך היום. אני מודאגת, האם יש סיבה לדאגה או שזה נורמאלי דימום? שבוע 11 תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני, אם ההתכווצויות קשות, לכי לחדר מיון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il