שבוע 29 4
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בשבוע 29 4 עם שיליה קידמית בימים האחרונים מרגישה תנועות עובר כמו גל כזה וזה עובר לפני כן הרגשתי בעיטות חזקות והכל האם זה תקין יש צורך בבדיקה ? מודאגת :(
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מור, הבעיטות היותר נמרצות הן בגלל שהעובר גדל ומתחזק, וזה בסדר. יתכן שעם הגלים את מרגישה התקשות של הבטן, אלה מן צירים קטנים ואין מה לחשוש מהם. בינתיים נראה שהכל בסדר. המשיכי במערב הרגיל. אם יש משהו חריג, לכי לבדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il