אוטיזם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
...לאחותי נודע לפני כחודש כי בנה בן השנתיים וחצי סובל מאוטיזם....כרגע היא בהריון בחודש רביעי ומין העובר הוא זכר...מה הסיכויים שגם הוא סובל או יסבול ממחלה זו ? האם יש בדיקות לאבחון האןטיזם בזמן הריון ? ושאלה נוראית מכל : האם כדאי לה לשקות הפסקת הריון ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נטלי, צר לי לשמוע על העניין, אך ההמלצות צריכות להיות ע"י אנשי מקצועי בתחום. מאחלת לאחותך כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il