הריון ואימון גופני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה כשנה וחצי אני עושה זומבה פעמיים בשבוע (פעילות אירובית מאומצת). הפעילות כוללת קפיצות רבות והעלאת דופק. אני בשבוע 5 להריון שני (הראשון היה קיסרי) . קבעתי תור לרופא בעוד שלושה שבועות. האם בינתיים כל עוד אני מרגישה טוב ומסוגלת, אני יכולה להמשיך עם אותה פעילות? תודה
שלום אור, מכיוון שאת רגילה לפעילות ומרגישה טוב, אין שום מניעה להמשיך בה. היי קשובה לגוף וכשקשה לך הורידי מעט את העומס. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אחרי קיסרי.... פעילות מאומצת,,,, קפיצות רבות - לא הייתי מסתמכת על עצות באינטרנט