תרבית ואקטרופיון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני כשבוע דיממתי כתוצאה מאקטרופיון . הדימום עבר ביום שישי לפני כיומיים . עשיתי היום (ראשון) בדיקת שתן ויצא כי הלקויציטים נורא גבוהים (500) התוצאה של התרבית עצמה עדיין לא הגיעה . מה זה אומר ? האם יש סיבה לחשוש אם התוצאה של התרבית גם לא תהיה תקינה ?? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמר, אני ממליצה לשאול את הרופא שלך שהפנה אותך לבדיקה או בפורום מקצועי. האם התרופה היא בשל טיפולי פריון? כל טוב וחג שמח, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il