הפרשה דמית שבוע 39 אחרי בדיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 39 הריון תקין ללא דימום. היום עשו לי מוניטור אין צירים . הרופא רצה לבדוק שצוואר הרחם סגור עשה לי בדיקה ידנית ואמר שהכל סגור. אחרי שעה בניגוב הבחנתי בהפרשה דמית. האם הבדיקה גרמה נזק!?!?!? האם ללכת למיון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליהי, הרבה פעמים אחרי בדיקה גניקולוגית יכול להיות מעט דימום, על אחת כמה וכמה בחודש מתקדם של ההיריון. עקבי בימים הקרובים מה קורה, גם יתכן שהפקק הרירי בדרכו החוצה וצופה את התקרבות הלידה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il