גלולות לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, החלטנו לנסות להרות, התחלתי חפיסת גלולות חדשה לפני 4 ימים, האם זה בסדר להפסיק ליטול את הגלולות או שצריך לסיים את החפיסה? בנוסף רק היום התחלתי לשתות חומצה פולית, זה בסדר להתחיל לנסות או שזה לא מומלץ וממש צריך להקפיד על 3 חודשים ורק אז לנסות? תודה רבה
שלום נטלי, אם התחלת את החפיסה, אני ממליצה שתסיימי אותה. בזמן הזה אני ממליצה ללכת לרופא ולהתייעץ אתו לגבי הכנות להיריון. אין צורך למהר, כל דבר בזמנו. בינתיים אני ממליצה לחשוב על התזונה שלך ואולי להתחיל להקפיד עליה יותר ולעשות פעילות גופנית, אם אינך עושה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב0א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il