יתר פעילות של הבלוטה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 29, בהריון ראשון ממש בהתחלה. בבדיקות דם עטלה כי הtsh שלי נמוך ממש כלומר קטן מ0.03 וfree t3 גבוה 9.3. קבעתי שבוע הבא לאנדו אבל אני ממש לחוצה וזקוקה לתמיכה. אודה על ייעוץ בעניין.
שלום רותם, לצערי אין לי כל ידע בנושא. אני כן יודעת שסוגי מזון מסויימים גורמים לאיזון בלוטת המגן, אך לשם כך יש לפנות לתזונאי קליני. בינתיים, נסי להגיע למקום שקט בחייך, אם את יכולה לעשות מדיטציה או דמיון מודרך לאיזון הבלוטה בעצמך או עם בעל מקצוע, זה יכול לעזור. כל טוב ובהצלחה צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il